Motorrijtuigenbelasting: € 243 - € 268 per kwartaal
Deze Peugeot 308 CC komt uit 2010, werd geleverd van 01-04-2010 tot 31-05-2011 en kostte toen € 39.200,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 115 kW (156 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 215 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,2 liter per 100 km en hij weegt 1490 kg. De APK is geldig tot 25-02-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 255,- per kwartaal.
Kenmerkend design en uitstekende prestaties. Dat is Peugeot, Motion & Emotion. De krachtige motor geeft deze Peugeot uitstekende prestaties. Elke rit in deze Peugeot 308 CC heeft een tikje meer, dankzij het lederen interieur. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen en extra getint glas.
Naast de routeinformatie van het navigatiesysteem kunt u muziek via het audiosysteem ook online beluisteren via bluetooth. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Deze auto is voorzien van buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Peugeot 308 CC is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een langere remweg, meer slijtage, grotere kans op een klapband: te weinig lucht in de banden is een slecht idee. Daarom checkt het bandenspanningscontrolesysteem automatisch of de druk in de banden nog op peil is.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?